«Απογερμανοποίηση» των τουρκικών αρμάτων Altay- Η Κορεατική «λύση ανάγκης» και τα πρόβληματα

0
10

Η τουρκική εταιρία κατασκευής στρατιωτικών οχημάτων BMC υπέγραψε συμφωνίες με δύο Νοτιοκορεάτικες εταιρίες για την κατασκευή ανταλλακτικών για το άρμα μάχης Altay, όπως ανέφερε ανώτερος αξιωματούχος στο Defense News.

Η πηγή που μίλησε υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα κατονομαστεί, ανέφερε ότι η BMC υπέγραψε συμφωνίες με τις εταιρίες Doosan και S&T Dynamics για προμήθειες κινητήρα και συστήματος μετάδοσης κίνησης. Χαρακτήρισε τις εν λόγω συμφωνίες «αποτέλεσμα στρατηγικής συναντίληψης μεταξύ των εταιριών αλλά και των χωρών».

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, Τούρκος αξιωματούχος αμυντικών προμηθειών στην Άγκυρα επιβεβαίωσε τις «πρωτοποριακές» συμφωνίες χωρίς ωστόσο να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.

Η Τουρκία επιχειρεί να αναπτύξει τη βιομηχανία όπλων της και να καταστεί λιγότερο εξαρτημένη από ξένες δυνάμεις. Η παραγωγή καθυστερεί καθώς το άρμα  Altay, βασιζόταν στους γερμανικούς κινητήρες  MTU και στη μετάδοση κίνησης  RENK, των οποίων η εξαγωγή «πάγωσε».

Στόχος της συνεργασίας με τη Νότια Κορέα, είναι η απο-γερμανοποίηση των αρμάτων μάχης, σύμφωνα με πηγές με γνώση της υπόθεσης.

Ωστόσο η συμφωνία αυτή χαρακτηρίζεται ως λύση ανάγκης για την Τουρκία, καθώς ο νοτιοκορεατικός κινητήρας είναι χαμηλότερης ισχύος από τον αντίστοιχο γερμανικό και με μειωμένη ροπή κάτι που αναμένεται να επηρεάσει αρνητικά την κινητικότητα του τουρκικού άρματος μάχης.

Επίσης, ο συγκεκριμένος κινητήρας ο οποίος σημειωτέων είχε κατασκευαστεί για το νοτιοκορεάτικο άρμα Κ2  το οποίο είναι περίπου 10 τόνους ελαφρύτερο από το ALTAY, είναι μεγαλύτερος σε διαστάσεις από τον αντίστοιχο γερμανικό και 700 κιλά βαρύτερος κάτι το οποίο θα απαιτήσει εκτεταμένη ανασχεδίαση του νέου τουρκικού άρματος μάχης, με τις αντίστοιχες καθυστερήσεις και υπερβάσεις κόστους.

Πηγή: skai.gr

Πηγή: skai.gr